Beausergent's Blog

– blog de semne şi minuni –

ceva, acolo


Scăpat de sub teroarea cărţilor cumpărate şi necitite. Staţi acolo! Poate vă voi citi vreodată, poate nu.
Refuzat plăcerea incompletă a cărţilor împrumutate de la bibliotecă. Staţi acolo! Dacă voi avea nevoie de voi vă voi împrumuta.
Bucuria de a cumpăra o carte pentru a o citi atunci. Îmi aleg una de pe raftul ăsta, ediţie ieftină. Să fie autor român. Să fie contemporan. Citit de plăcere. Pură. Energie psihică pentru a putea traversa turbionul travaliului zilnic.

La serviciu:
-ai mai scris pe blog?
-nu.
-citeşti ceva?
-da.
-cum se cheamă cartea?
-oups! nu ştiu exact: Cafeneaua nu-ştiu-cum…

Nu-mi amintesc să mai fi ajuns vreodată la mijlocul unei cărţi şi să nu-i fi reţinut titlul.

Libertate absolută…

August 6, 2015 - Posted by | Uncategorized

15 comentarii »

  1. relaxare, zen, caldura mare mon cher…
    😉

    Comentariu de ultimulunicorn | August 6, 2015 | Răspunde

    • Impasibili la impasuri.
      Trecătoarele trecători printre Scylla si Caribda.
      Defilând prin defilee…

      Comentariu de beausergent | August 6, 2015 | Răspunde

      • e clar, ai revenit in forta. nu ma pot tine dupa tine.
        eu inca mai plutesc printre ale mele dar ma bucur ca esti din nou cu noi!

        Comentariu de ultimulunicorn | August 6, 2015 | Răspunde

        • cum nu se dă scos ursul din bârlog, aşa nu plec nici eu de pe wordpress… 🙂
          multumesc pentru bine-re-primire.

          Comentariu de beausergent | August 6, 2015 | Răspunde

        • si eu ma bucur ca ai revenit! sa mai revii 🙂

          Comentariu de m | August 6, 2015 | Răspunde

  2. sigur e libertate și nu e scleroză? 🙂

    Comentariu de vax albina | August 6, 2015 | Răspunde

    • :)))

      Comentariu de m | August 6, 2015 | Răspunde

    • 🙂 De-o fi una, de-o fi alta… bucuroşi le-om duce toate… 🙂

      Comentariu de beausergent | August 7, 2015 | Răspunde

  3. Revenire în miez de vară, cu un gând despre prietenii noștri tăcuți: cărțile.

    Mie mi s-a întâmplat să nu iau în seamă titlul atunci când am citit o serie SF și nu mă interesa decât să cunosc următoarele întâmplări, fără să mă mai intereseze titlul ales pentru volumul respectiv. Sau când iau o carte – aproape întâmplător, din bibliotecă, încep să citesc, descopăr că e bună și uit titlul.

    Comentariu de Gnossienne | August 6, 2015 | Răspunde

    • E bucuria abaterii de la LISTA de lecturi, must-read-uri, cărţi necitite care se încruntă la noi de pe raft, etc.
      E bucuria abaterii de la CALE. Hai să o luăm pe cărarea asta, să admirăm peisajul…

      Şi, hai să-ţi spun ţie, era vorba de Cafeneaua Pas-Parol. 😉

      Comentariu de beausergent | August 7, 2015 | Răspunde

      • Iar titlul se pronunță exact cum se scrie: pas-parol.

        Și fiindcă tot suntem la asta, am fost și eu astăzi la librărie cu intenția de a-mi cumpăra o carte. Nu aveam drept criterii să fie autor român, contemporan, dimpotrivă – cautam ceva cât mai diferit de lumea cu care sunt obișnuită. Așa că, după ce am lăsat deoparte toate titlurile care nu promiteau exotisme, am ales o carte din lumea latină, care pentru mine reprezintă libertatea, nu știu de ce, poate fiindcă este despre vreme frumoasă, căldură, dansuri, povești de dragoste…

        Comentariu de Gnossienne | August 7, 2015 | Răspunde

  4. eu citesc Negustorul de inceputuri de roman. Scrie tare frumos Visniec

    Comentariu de m | Ianuarie 3, 2016 | Răspunde

    • Şi mie-mi place să-l citesc, cu atât mai mult cu cât NU (later edit, nu ştiu cum mi-a scăpat) a apucat să ajungă pe listele mele de must-read (nu ştiu cum se zice pe româneşte. „lecturi obligatorii” e ocupat de lecturile şcolare.) Oricum, e snobism în formă calificată şi continuată să am astfel de liste, deci încerc să scap de ele. An nou fericit să ai! 🙂

      Comentariu de beausergent | Ianuarie 7, 2016 | Răspunde

      • Fericit sa fie si la tine! Lecturi indispensabile? de suflet?
        citisem undeva si mi s-a parut amuzant tare „musai list” :))

        Comentariu de m | Ianuarie 8, 2016 | Răspunde


Lasă un răspuns

