Beausergent's Blog

– blog de semne şi minuni –

Prietenii mei elefanţii se întoarce…


… cu o sută optzeci de grade.

Şi toate acestea se vor sparge în capul dvs., îmi spuse el.
Când elefanţii dansează, iarba are de suferit, adăugă, cu un zâmbet jmecheresc, celălat (prietenii ştiu despre cine vorbesc).

Băi, ăştia! Nu o să vă trimit la Walt Whitman, să vedeţi cum e cu demnitatea firului de iarbă, cu atât mai puţin la Juan Ramon Jimenez, despre adevăraţii măgăruşi şi nici la vreo gânganie din Gârleanu, mult deasupra voastră (chiar şi cumătra vulpe e şireată, nu meschină).

Dar să fiu al naibii dacă o să vă permit să târâţi numele preacinstiţilor elefanţi în mizeria asta!

Februarie 25, 2013 - Posted by | When innocence reigns, evil is not far away

9 comentarii »

  1. egzact! si cum unicornii au o afinitate pentru elefanti, am venit in zbor sa subscriu la ce zici tu aici. 😉

    Comentariu de ultimulunicorn | Februarie 25, 2013 | Răspunde

    • mulţumim frăţiei unicorniene! 🙂
      am fost neplăcut suprins să mă trezesc ameninţat cu elefanţi! Dar mi-am dat seama imediat că elefanţii nu erau deloc la curent cu toată povestea asta.

      Comentariu de beausergent | Februarie 25, 2013 | Răspunde

  2. “Privește, Platero, măgarii lui Quemodo; domoi, prăbușiți, cu încărcătura ascuțită și roșie de nisip, în care duc înfiptă nuiaua de măslin sălbatic, verde, cu care iau bătaie…”(Jimenez)

    Comentariu de La Fee | Februarie 27, 2013 | Răspunde

    • Oooo!!! Exactă descriere. Fragmentul ales de tine se potiveşte perfect cu starea de fapt de aici.

      Comentariu de beausergent | Martie 5, 2013 | Răspunde

  3. Buna, imi place foarte mult blogul tau si vreau sa stiu daca te intereseaza sa facem schimb de linkuri: http://www.ditoate.com .Eu te-am adaugat deja , si astept raspunsul tau. Multumesc anticipat.

    Comentariu de vlad | Martie 4, 2013 | Răspunde

    • Vă multumesc pentru aprecieri şi pentru adăugarea promptă în blog-rollul dvs. Din păcate, regret să o spun, dar eu nu mă prea dau în vânt după schimburile de linkuri în general. Îmi pare rău. Vă multumesc încă o dată şi îmi cer scuze.

      Comentariu de beausergent | Martie 5, 2013 | Răspunde

  4. Elefanti!

    Nimic de comentat, preastimabile.

    P.S. mi-am schimbat domiciliul in http://betiedeviata.com

    Comentariu de Gropiţă | Martie 6, 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

