Beausergent's Blog

– blog de semne şi minuni –

perle de intelepciune


am aflat că dacă aş fi încadrat şi pe hârtie la locul de muncă unde lucrez de fapt veniturile salariale mi-ar creşte cu peste 30%. încercările de a se face acest transfer s-au lovit de reacţii negative violente.

şi atunci am constatat că, de fapt, nu mă deranjează. am constatat că sunt suficient de deştept pentru a-mi permite să fiu (luat drept) prost. dar cel mai bine le spune acel înţelept printre înţelepţi, nemuritorul Sancho Panza, în prea plinele de miez cuvinte adresate ducesei:

„Şi mă-ntorc iarăşi şi zic că dacă măria-ta nu vrei să-mi dai insula fiindcă-s prea prost, oi şti eu să nu-mi fac sânge rău, ca un om deştept ce sunt.”

August 1, 2011 - Posted by | Uncategorizable

4 comentarii »

  1. pai da…

    Comentariu de ultimulunicorn | August 1, 2011 | Răspunde

  2. ce să mai zic? ca ardelenii: nașpa, da fain…

    Comentariu de Ana Pauper | August 1, 2011 | Răspunde

    • 🙂
      chiar aşa!
      aşa-i viaţa pe la noi: naşpa, dar faină 😀

      Comentariu de beausergent | August 2, 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

