Beausergent's Blog

– blog de semne şi minuni –

„creier in aspic”


discutam zilele trecute cu o doamnă, a cărei aplecare spre cele sfinte şi frecventarea cu regularitate a slujbelor bisericeşti le găsesc întru totul admirabile, despre anumite practici lucrative ale slujitorilor bisericeşti. Şi împărtăşindu-ne din cele întâlnite de noi prin diferite parohii, numai ce mă trezesc că-mi scapă un porumbel pe gură şi pomenesc de practicarea obiceiului de a încasa bani şi la „puparea cucoanelor”. Dooaaaamne! îmi cer scuze, dau vina pe oboseală, mă corectez, mă refeream la icoane, dar după jumătate de minut o comit iar. Mergând pe stradă de la vizita respectivă îmi tot storceam creierii că de unde mi-a venit, de unde?! de unde?!,… când mă luminez şi realizez… că… ia citiţi aici.

Iunie 6, 2011 - Posted by | La cireşe

12 comentarii »

  1. :))) aa, ăsta e porumbelul din magrittavatar!

    Comentariu de ora25 | Iunie 6, 2011 | Răspunde

  2. stelepatia și quintuiția, domne 😉

    Comentariu de ana pauper | Iunie 6, 2011 | Răspunde

    • când navighezi pe pilot automat pe mările subconştientului, surprizele se ţin lanţ…

      Comentariu de beausergent | Iunie 7, 2011 | Răspunde

  3. măi,că eu pup lighioane credcă știți cu toții,da icoane n-am pupat niciodată.oare cum e?adică zic,când știi că atâtea guri au pupat icoana respectivă îți trece pofta de pupat pe loc,nu?iluminați-mă,por favor 😀

    Comentariu de toscănița | Iunie 6, 2011 | Răspunde

    • păi tocmai ăsta-i farmecul: să pupi toate gurile care-au mai trecut pe-acolo! unele moarte de mult. mă scuzaţi 🙂

      Comentariu de ora25 | Iunie 7, 2011 | Răspunde

    • corect era să fi spus închinarea la icoane, şi atunci, poate, incidentul nu s-ar mai fi produs. în privinţa iluminării, îţi recomand Mattina de Ungaretti. 🙂

      Comentariu de beausergent | Iunie 7, 2011 | Răspunde

  4. ați văzut că se poate comenta și cu contul twitter? iuhuuu!

    Comentariu de Ana Pauper | Iunie 10, 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

