Beausergent's Blog

– blog de semne şi minuni –

frangleza


Este evident că acest cântec nu ar putea fi cântat decât de un francez. Şi acesta e un lucru bun.

Atunci m-am gândit să postez un cântec care a putut fi cântat chiar de ne-francezi ( y compris les belges 😉 )

I-am împrumutat odată unei colege o casetă cu Jacques Brel. Mi-a adus-o înapoi după un timp.
– Ai ascultat-o?
– N-am ascultat-o. Mie nu-mi plac astea. Nu o ai pe aia cu „black sheep of the family”
– Baaaa daaa…

Octombrie 28, 2009 - Posted by | Uncategorized

2 comentarii »

  1. haha … intr-adevar niste melodii care pot fi cantate de francezi si de ne-francezi ::: ca sa nu mai vorbesc de ‘seasons in the sun’ care cred ca poate fi cantata de oricine … imi place ;o)

    Comentariu de Fanfan | Octombrie 28, 2009 | Răspunde

  2. mă bucur că ţi-a plăcut. nu eram sigur de efectul alăturării acestor două piese… 🙂

    Comentariu de beausergent | Octombrie 29, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

