Beausergent's Blog

– blog de semne şi minuni –

Statua


the_virgin_queen_Statua zeiţei, în Sais, purta această enigmatică inscripţie: Sunt tot ce a fost, tot ceea ce este, tot ceea ce va fi şi niciun muritor (până acum), nu mi-a ridicat vălul.

PLUTARH, din cel de-al nouălea paragraf al tratatului despre Isis şi Osiris.

În Jorge Luis Borges, Adolfo Bioy Casares, „Scurte istorii extraordinare”, tălmăcite de CRISTINA HĂULICĂ

revista Secolul 20 nr. 282-283

(imaginea de aici)

Septembrie 10, 2009 - Posted by | Literatură

33 comentarii »

  1. oare de ce tot zeii si dumnezeii umbla mascati?

    Comentariu de ora25 | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  2. vrei răspunsul pozitiv sau cel negativ?

    Comentariu de beausergent | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  3. sau e retorică? ar fi subiect de postare.

    Comentariu de beausergent | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  4. @belle de jour
    scuze că nu ţi-am răspuns ieri la ultimul comentariu, dar eram derutat rău de vârtejul gravataric
    răspund acum: il y-a doptat ăla care a fost şi nu mă mai bag uşor în trebi’ de-astea că e lucru sensibil. da’ sensibil rău.

    Comentariu de beausergent | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  5. vreau o parere personala 🙂

    Comentariu de ora25 | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  6. să fie comentariu sau postarae ?!

    Comentariu de beausergent | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  7. si, si! 😀

    Comentariu de ora25 | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  8. o să încerc. oare s-a supărat belle de jour că nu i-am raspuns ieri la ultimul comentariu? (monk cel mic nu doarme niciodată)

    Comentariu de beausergent | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  9. nu ştiu dar chiar ma pregatisem sa asist la schimbarea la faţă şi deduc cu tristeţe că nu vei mai avea un alt look.

    Comentariu de ora25 | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  10. bine, îmi schimb look-ul dar nick-ul rămâne. ok?

    Comentariu de beausergent | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  11. da.. oricum nu pomenisem de schimbarea nickului nimica…

    Comentariu de ora25 | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  12. tz
    nu mna supar
    suparea e ceva ce e dincolo de net
    in cazul de fata nici pe net si nici in afara lui nu am de ce sa ma supar
    🙂
    deci….schimbarea la fata si de identitate
    va urma…
    🙂

    Comentariu de Belle de Jour | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  13. @ora 25: masca e singura forma umană a zeităţii

    @belle: mersi de îngăduinţă şi nesupărare. da. mă gândesc la schimbare la faţă. la indentitate… nu ştiu, acolo chiar că e mai greu… dar, cine ştie! poate…

    Comentariu de beausergent | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  14. @ora 25: la tine pe blog voiam să zic că postările tale sunt adictive, precum un vin vechi – vechi ca limbajul folosit în postarea de azi. nu ştiu dacă a reieşit ce-am vrut să spun… dacă s-a potrivit iveala cu tâlcuitul 🙂 şi mai era şi un joc de cuvinte în context: a-dicţiune – fără cuvinte. singura condiţie ca un comentariu de-al meu să nu treacă rampa e să îl consider eu foarte reuşit!

    Comentariu de beausergent | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  15. zeitate cu forma umana… aham… sa verific la masca’rade daca e asa..

    a reiesit ca vinul da adictiune sau a-dictiune deci in afara dictiunii.. nu reiesea despre postarile mele, dar nu-i bai, dezmortirea ‘limbei’ vechi conteaza. 🙂

    Comentariu de ora25 | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  16. „a be astfel de vin vechiu” – a bea un astfel de vin vechi. „ASTFEL DE”!= referirea la postarea în cauză. astfel de!
    şi da, contează dezmorţirea limbii vechi 🙂

    şi nu masca=zeitate cu forma umana . masca poate fi si om cu forma tot umana. masca e singura forma prin care omul poate percepe zeitatea.

    Comentariu de beausergent | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  17. eu te cred dar prima data chiar am crezut ca te referi la poza cu „in vino veritas” si la textul aferent.

    Comentariu de ora25 | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  18. ok. mersi. scuze că m-am lungit.

    Comentariu de beausergent | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  19. deci ai o noua poza de buletin! pai succes! pune-o si tu mai mare, la rubrica aia in constructie, sa te privim mai in ochi :).

    Comentariu de ora25 | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  20. done! deci schimbarea la faţă a avut look! eu peste tot o vad tot pe aia veche 😦

    Comentariu de beausergent | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  21. foarte bine! iti sta bine cu aripi!

    Comentariu de ora25 | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  22. adevarul e ca zeii cam vorbesc in metafore, oare de ce? sau poate mi se pare mie … n-o sa vezi niciunul zicand: „this is a pencil”, „that is a notebook” …

    Comentariu de cinemavictoria | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  23. ca să se scoată. pot oricând să zică: „eu altceva am vrut să spun.” mai rău e cu „eu altceva am vrut să fac”, (a se vedea suita „horror” de pe blogul tău…).

    Comentariu de beausergent | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  24. 🙂
    magritte cu valery
    oki pentru gavatarr
    🙂
    zi buna

    Comentariu de Belle de Jour | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  25. mersi pentru evaluare 🙂 să fie-ntr-un ceas bun! 🙂

    Comentariu de beausergent | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  26. 🙂
    so be it!
    🙂

    Comentariu de Sakura | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

    • Amin to that! Salutăm vizita motanului Sakura pe blogul nostru! Mulţumim şi mai poftiţi pe la noi 🙂 …

      Comentariu de beausergent | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  27. @ora 25.
    1. ai idee ce sau cine a supărat-o pe cinemavictoria? monk al meu dă semne de nelinişte. eu tot îi spun că să stea liniştit dar el vrea dovezi. să-l lăsăm în pace…
    2. mai târziu o să pun o postare mai … altfel. o să poţi să-mi spui dacă să o las/să o scot imediat/să fac ce vreau eu. facem? te rog

    Comentariu de beausergent | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  28. 1. nu conteaza, a trecut, oricum erau lucruri care trebuiau lamurite. eu am avut o reactie la un comment pe care l-am primit, pe fondul unei hipersensibilitati, in fine, lucrurile s-au clarificat dupa aceea.

    Comentariu de cinemavictoria | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  29. 1. nu stiu, nu am stat la calculator, am ramas in urma cu evenimentele
    2. hmm… mi se pare normal sa postezi ce vrei tu, nu sa ma alegi drept cenzor… pune, eu nu stau lipita de calculator asa ca s-ar putea sa nu interactionez prompt

    Comentariu de ora25 | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  30. @ cinemavictoria
    mulţumesc pentru promptitudine. cu monk la psihiatru… cred că voi iniţia un serial pe tema asta 🙂
    @ ora 25. nu e nevoie de promptitudine. şi nici cenzură nu se poate numi. un sfat. atâta tot

    Comentariu de beausergent | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  31. binie

    Comentariu de ora25 | Septembrie 10, 2009 | Răspunde

  32. Mulţumesc foarte mult. Vezi? N-a fost chiar aşa greu. Am exagerat foarte tare când ţi-am cerut ajutorul? N-o să te mai bag în chestii de-astea, cross my heart! 🙂

    Comentariu de beausergent | Septembrie 11, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

