Beausergent's Blog

– blog de semne şi minuni –

Final pentru o povestire fantastică


aa1– Ce straniu!, spuse fata, înaintând cu grijă. Ce poartă grea!
O atinse, în vreme ce vorbea, şi poarta se închise dintr-o dată cu zgomot.
– Dumnezeule! exclamă bărbatul. Mi se pare că nu-i nicio deschizătoare pe partea dinlăuntru. Am rămas ferecaţi amândoi!
– Amândoi, nu. Doar unul singur, spuse fata.
Trecu, apoi, prin densitatea porţii şi dispăru.

După I. A. IRELAND, Visitations, 1919

În Jorge Luis Borges, Adolfo Bioy Casares, „Scurte istorii extraordinare”, tălmăcite de CRISTINA HĂULICĂ

revista Secolul 20 nr. 282-283

(imaginea de aici)

Septembrie 7, 2009 - Posted by | Literatură

9 comentarii »

  1. s-a mai întors?

    Comentariu de ora25 | Septembrie 7, 2009 | Răspunde

    • nu s-a mai întors. l-a lăsat acolo, pentru ca să nu-i mai pună atâtea comentarii neinspirate pe blog!!! (aici e vorba despre unele comentarii de-ale mele!!!)

      Comentariu de beausergent | Septembrie 7, 2009 | Răspunde

  2. să ştii că nu mai caut imagini aiurea pe internet că tot la tine pe blog le găsesc pe cele mai potrivite. le folosesc doar „în acordurile tale” (mi-a plăcut ce v-aţi distrat pe blogul lui alex!)

    Comentariu de beausergent | Septembrie 7, 2009 | Răspunde

  3. nu mi se pare deloc că pui comentarii neinspirate, dimpotrivă.

    pe blogul lui alex.. da, mai mult eu, deh. 😀

    Comentariu de ora25 | Septembrie 7, 2009 | Răspunde

  4. 1. după două inspirate vine unul ne-. şi nu reuşeşc să mi-l ţin.
    2. chiar nu ai nimic de obiectat că iau imagini de pe blogul tău (altundeva nu găseeeesc!)

    Comentariu de beausergent | Septembrie 7, 2009 | Răspunde

  5. :))) nu, n-am constatat ca e stanga unu’ dreapta doi. si nici nu ma deranjeaza deloc ca iei imagini de pe blogul meu.

    Comentariu de ora25 | Septembrie 7, 2009 | Răspunde

  6. ok. acum altceva. mă bucur foarte mult că ţi-a plăcut orga, dar am vaga convingere că nu prea te omori după istoriile astea extraordinare! greşesc? pot să le-ntrerup…

    Comentariu de beausergent | Septembrie 7, 2009 | Răspunde

  7. Nu cred că trebuie să le întrerupi. Sunt pretexte bune pentru alte cărări. Cred că cel mai bine e să faci ce îţi place ţie cel mai mult. Blogurile sunt nenumărate şi foarte diferite şi cred că asta e şi partea interesantă. Fiecare ştie / dă altceva.

    Comentariu de ora25 | Septembrie 7, 2009 | Răspunde

  8. aşa mă gândeam şi eu. 🙂 mulţam!

    Comentariu de beausergent | Septembrie 7, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

