Beausergent's Blog

– blog de semne şi minuni –

La cireşe – ediţie specială


Unii fură cireşe, alţii le cultivă cu îndelungă răbdare, alţii le scot fără niciun efort din traista magică şi le risipesc precum Hansel şi Gretel, toate făpurile pădurii magice înfruptându-se din ele.

Cineva: eu m-am născut cu picioarele în x
ora 25: eu m-am născut cu picioarele în x şi 0 şi nu m-au operat, merg completând dalele şi pietrele cubice, cu diverse împiedicări. mai multe căzături la rând formează o linie.

Cineva: stiu ca pestele nu are gust de pui.
ora 25: dar puiul de peşte are gust de pui???

August 24, 2009 - Posted by | La cireşe

9 comentarii »

  1. 🙂 ma faci sa rid de mine! tare comica sunt cateodat! noroc ca nu-mi dau seama, altfel as avea cine stie ce ezitari.

    Comentariu de ora25 | August 24, 2009 | Răspunde

    • Mă mai amuză cum ţi se adresează uneori cinemavictoria: oro. Se imparte nick-ul în două părţi de sine-stătătoare şi prima se pune la vocativ. Oare ar avea vreo reţinere să aplice regula şi la nick-ul meu?

      Comentariu de beausergent | August 25, 2009 | Răspunde

  2. hehehe, n-ar avea nicio retinere dar cred ca ar trebui sa o enervezi foarte rau in prealabil, cinemavictoria are jocuri de cuvinte mult mai interesante. 😀 , chit ca sta cu biblia ortodoxa la cap.

    Comentariu de ora25 | August 25, 2009 | Răspunde

    • bine ti-a facut alex cu blogroll-ul. asa-ti trebuie. si oricum arbitrariul alfabetic ne dă unora mari dureri de cap. am ajuns cu cinemavictoria, biblia şi neamtu ca-n problema cu capra, lupul si cu varza!

      Comentariu de beausergent | August 25, 2009 | Răspunde

  3. pai de ce nu muti biblia la teologice?? in fine, tu stii… o sa te obisnuiesti tu cu schimbarea la interfaţă…

    alex e very nice desi ma simt precum capra pe acoperis. plus ca cine-i citeste bolgul tot da nas in nas cu mine pe la comentarii si daca are chef ma cauta – nu-i musai sa tronez in varf de plop 🙂 🙂

    Comentariu de ora25 | August 25, 2009 | Răspunde

    • Mutat Biblia cap cinemavictoria. stop!!!

      Morf îmi acordă circumstanţe atenuante – faptul că sunt ardelean – pentru că mă prind cam greu. azi a trebuit să rascolesc internetul să înţeleg ce aţi conversat pe blogul lui alex cu „agua de beber şi bebel” etc, dar mi-a prins bine. Geniale „limba lui Pissoa” şi „langues de chat”. am înţeles până la urmă şi cu „agua de bebel”-era pe tavă, gimme a break!. n-am înţeles când a fost alex ales moldovan şi altele. nici leapşa-mâţa nu am reuşit să mă dumiresc…

      Comentariu de beausergent | August 25, 2009 | Răspunde

  4. 🙂 🙂
    pai s-o luam incet:
    – gilberto e o mare familie, numara astrud si bebel-isabel (pentru cineva care intreaba de astrud, in context de beber, deh, chiar era pe tava)

    alex a fost ales de crocolili, pe blogul ei de azi. tag-ul era mersi mult (o vorba de-a lui)

    lepşu-mâţa are istorie lunga deja 🙂 http://ora25.wordpress.com/2009/08/05/incepe-lepsumata/

    Comentariu de ora25 | August 25, 2009 | Răspunde

  5. nu erau prostii 🙂

    Comentariu de ora25 | August 27, 2009 | Răspunde

  6. nu erau, dar mai scos cu oul de reptila! :)). Mersi

    Comentariu de beausergent | August 27, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

